|
masa
|
 |
« Reply #60 on: June 03, 2010, 11:33:58 pm » |
|
Ey deze topic weer, mooie bump maniac. Anyways FYI ik heb meegespeeld in de beta , was leuk, behalve de memory leak die ze proberen te verduisteren waardoor het spel om de 20 minuten crasht. Oh het mooiste van alles is dat de release er haast is en ze hebben de memory leak nog niet eens genoemd, laat staan gefixt.
speel je het nog dan? zo nee, mag ik je acc dan pleas Beta is voorbij -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slimie01
Newbie
Respect: -2
|
 |
« Reply #61 on: June 04, 2010, 06:48:45 pm » |
|
 ik kan hem nog downloaden waneer komt ie dan uit ik wil hem zograag spelen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
masa
|
 |
« Reply #62 on: June 04, 2010, 11:59:13 pm » |
|
 ik kan hem nog downloaden waneer komt ie dan uit ik wil hem zograag spelen!  uit me hoofd 2 juli, valt ook op steam te pre-orderen, niet de topseller maar tog best aardig. Wel naaiend, eerst zeiden ze "No monthly subscription costs" en nu hebben ze tog maandelijke kosten geintroduceerd, ik zit nog te twijfelen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קẶתdдغعظЯ 1337
|
 |
« Reply #63 on: June 05, 2010, 12:39:33 am » |
|
yay 4 cracks & private servers 
|
|
|
|
|
|
GTFO
|
|
|
|
masa
|
 |
« Reply #64 on: June 05, 2010, 01:06:45 am » |
|
yay 4 cracks & private servers  Crack = faal want dat is voor offline spellen Private server zou ik niet verwachten, dat gebeurt alleen met de grootste MMORPG's in het algemeen, en het is moeilijk om aan een server te komen die zo'n spel kan hosten zonder lag, wordt ut em ook niet en anders is het denk ik haast dood op die private server. Kortom - NEE.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slimie01
Newbie
|
 |
« Reply #65 on: June 05, 2010, 12:50:49 pm » |
|
ik heb elk spel crack op, op gta-sa ook, kan gwoon gta-samp spelen hoor
niks mis mee met cracks, maar komt ie op 2 juli uit of waneer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiacR
Full Member

apfelsaft
|
 |
« Reply #66 on: June 05, 2010, 01:16:53 pm » |
|
ik heb elk spel crack op, op gta-sa ook, kan gwoon gta-samp spelen hoor

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
 |
« Reply #67 on: June 05, 2010, 01:39:32 pm » |
|
nou dan wordt het dus een nee voor mij  maandelijkse kosten mn neus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קẶתdдغعظЯ 1337
|
 |
« Reply #68 on: June 05, 2010, 04:09:06 pm » |
|
yay 4 cracks & private servers  Crack = faal want dat is voor offline spellen Private server zou ik niet verwachten, dat gebeurt alleen met de grootste MMORPG's in het algemeen, en het is moeilijk om aan een server te komen die zo'n spel kan hosten zonder lag, wordt ut em ook niet en anders is het denk ik haast dood op die private server. Kortom - NEE. crack = niet faal, want ik weet niet of er zo'n fail beveiliging op komt van 'bla inlog' of 'bla cd moet in de spelert' nub! en private server zou best kunnen komen, maar dan zo'n ding die max 100 spelers ofzo kan niet 0112423058230529 zoals op die beta test :|
|
|
|
|
|
|
GTFO
|
|
|
|
masa
|
 |
« Reply #69 on: June 06, 2010, 12:40:33 am » |
|
yay 4 cracks & private servers  Crack = faal want dat is voor offline spellen Private server zou ik niet verwachten, dat gebeurt alleen met de grootste MMORPG's in het algemeen, en het is moeilijk om aan een server te komen die zo'n spel kan hosten zonder lag, wordt ut em ook niet en anders is het denk ik haast dood op die private server. Kortom - NEE. crack = niet faal, want ik weet niet of er zo'n fail beveiliging op komt van 'bla inlog' of 'bla cd moet in de spelert' nub! en private server zou best kunnen komen, maar dan zo'n ding die max 100 spelers ofzo kan niet 0112423058230529 zoals op die beta test :| Jezus of je nou een crack hebt of niet je komt nergens zonder een geldig account >.< ik heb elk spel crack op, op gta-sa ook, kan gwoon gta-samp spelen hoor
Ja goh dat heb ik ook, dat komt omdat SA-MP een mod is, GTA-SA heeft origineel geen multiplayer dus voor sa-mp heb je geen cd-key nodig. Komop een beetje hoofd erbij houden mensen >.<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קẶתdдغعظЯ 1337
|
 |
« Reply #70 on: June 06, 2010, 11:26:56 am » |
|
yay 4 cracks & private servers  Crack = faal want dat is voor offline spellen Private server zou ik niet verwachten, dat gebeurt alleen met de grootste MMORPG's in het algemeen, en het is moeilijk om aan een server te komen die zo'n spel kan hosten zonder lag, wordt ut em ook niet en anders is het denk ik haast dood op die private server. Kortom - NEE. crack = niet faal, want ik weet niet of er zo'n fail beveiliging op komt van 'bla inlog' of 'bla cd moet in de spelert' nub! en private server zou best kunnen komen, maar dan zo'n ding die max 100 spelers ofzo kan niet 0112423058230529 zoals op die beta test :| Jezus of je nou een crack hebt of niet je komt nergens zonder een geldig account >.< daarom zeg ik toch, 'of er zo'n fail beveiliging op komt van 'bla inlog' of 'bla cd moet in de spelert'' dan heb je dus geen geldig account nodig met crack 
|
|
|
|
|
|
GTFO
|
|
|
|
Tijger