Grand Theft Auto - Multiplayer

Login with username, password and session length
News: Server is online.

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Terug naar de Gulden met Wilders  (Read 130 times)
WackoX
Full Member

Respect: -11

View Profile WWW
« on: May 28, 2010, 10:56:37 pm »

Al paar weken bekend, Wilders wilt weer terug naar de Gulden, maar hoe gaat die er dan uit zien? xD

Wilders:

Orgineel:
« Last Edit: May 28, 2010, 10:58:48 pm by WackoX » Logged

ƒ > €
קẶתdдغعظЯ 1337
Hero Member

Respect: 223

View Profile WWW
« Reply #1 on: May 28, 2010, 11:29:10 pm »

niet doen dus, gewoon met de rijkere landen een eigen munt doen niet in je uppie want dan stort je economie nog verder in

GTFO
WackoX
Full Member

Respect: -11

View Profile WWW
« Reply #2 on: May 28, 2010, 11:36:00 pm »

niet doen dus, gewoon met de rijkere landen een eigen munt doen niet in je uppie want dan stort je economie nog verder in
Wat wil jij liever dan? al ons belastinggeld naar Griekenland, daarna Spanje, Portugal, Italie, etc.
Òf daarvoor nog eigen munt eenheid zodat we andere miljarden niet hoeven te betalen, komen we uiteindelijk wel goedkoper uit, nu niet? dan wel over een paar jaar.

Ik weet het, het terug zetten naar de gulden kost geld, maar wel minder omdat we de meeste guldens nog hebben opgeslagen, en dan nog is het verplicht geld geven aan andere EU landen veel duurder op termijn.

ƒ > €
קẶתdдغعظЯ 1337
Hero Member

Respect: 223

View Profile WWW
« Reply #3 on: May 28, 2010, 11:42:51 pm »

Wat wil jij liever dan? al ons belastinggeld naar Griekenland, daarna Spanje, Portugal, Italie, etc.
Òf daarvoor nog eigen munt eenheid zodat we andere miljarden niet hoeven te betalen, komen we uiteindelijk wel goedkoper uit, nu niet? dan wel over een paar jaar.

Ik weet het, het terug zetten naar de gulden kost geld, maar wel minder omdat we de meeste guldens nog hebben opgeslagen, en dan nog is het verplicht geld geven aan andere EU landen veel duurder op termijn.

hehhehehehehhehe ik zeg niet dat ons geld naar die luie kut koters mot, ik zeg dat we niet in ons uppie een eigen munt moeten doen, we moeten met duitsland etc. doen de rijke landen en niet met die negers in het zuiden

GTFO
ManiacR
Full Member

Respect: -2

apfelsaft

View Profile
« Reply #4 on: May 29, 2010, 12:10:33 am »

En daarom heeft het Verenigd Koninkrijk nog steeds de pond.

Michael
Newbie
*

Respect: 0

View Profile
« Reply #5 on: June 07, 2010, 10:14:25 pm »

Ja slim.. schulden gaan vermenigvuldigen met 2.2  Cheesy
Tijger
Sr. Member

Respect: -28

:D Tijgerioa!

View Profile WWW