Inleiding:
Zoals jullie waarschijnlijk al zagen verveelde ik mij deze middag en zocht ik verschillende ideeën om de server beter / realistischer / leuker te maken.
Mijn ideeënIdee LSMJullie hebben waarschijnlijk al gemerkt dat je spawnt met de helft van je HP, in het begin dat je speelt. Na een upgrade is dit natuurlijk weg.
Nu, wat ook best lastig is, je wordt beschoten door een speler. Die andere speler gaat weg en boem, je staat daar met weinig of geen HP meer.
Daarom dacht ik dat een soort van Ambulance dienst handig zou zijn. Dit dan uiteraard met de tag [LSM] Los Santos Medics .
De commands en de taken van deze dienst zouden dan zijn:
/heal [ID] [bedrag] . Dit zou je HP weer naar 100 brengen. Tegen het bedrag dat de medic je vraagt.
/healme . Dit zou je eigen HP weer naar 100 brengen. Dit mag niet toegepast worden bij DM.
Uiteraard mag de "gewonde" geen medic laten komen terwijl je nog aan het dm'n belt.
Wat moet je doen om LSM te roepen?
De command zou kunnen zijn
/call LSM [je plaats]
De dienst LSM zou dan bijvoorbeeld zien
Player ***** is hurt and needs help at [ zijn plaats ]
Idee LSAWaarschijnlijk heb je al gemerkt dat vele Most Wanted spelers niet kunnen gearresteerd worden door de politie, omdat ze die te snel af zijn.
Mijn idee was om Army in de server te brengen. Ik heb al gemerkt dat als je in een leger voertuig er staat. You are not army of iets anders. Maar, wie is er dan wel army?
De [LSA] Los Santos Army kan alleen opgeroepen worden door [LSP] indien zij de persoon die wanted is niet kunnen arresteren.
[LSA] spelers moeten dan ook verplicht 2 maanden in [LSP] gezeten hebben zonder een grote berisping gekregen te hebben door je Chief. Dit om te voorkomen dat [LSA] gaat abusen met Hydra / Hunter / Tank.
Als de [LSP] geen [LSA] nodig heeft is het dan ook verboden dat [LSA] in Hydra / Hunter / Tank gaat vliegen of rijden. Zij mogen dan alleen gebruik maken van de gewone rijtuigen/helicopter die niet kunnen schieten.
Indien [LSA] ingeroepen wordt, krijgen zij de toestemming van hun Chief om de suspect neer te schieten.
Hoe kan [LSP] de [LSA] oproepen?
Wel, als jij bij de [LSP] zit, zal het mogelijk zijn om de command /call lsa [suspect ID] te gebruiken.
De [LSA] zal dan zien
[LSP] needs help with suspect [*****].
SlotIk hoop dat jullie er wat van vinden

Alleszins bedankt om dit al te lezen